Assistent Hoofd Financiële Administratie

OVER ONZE KLANT

Hier vind je de dynamiek van werken en leren in het hart van de retail; er is geen dag hetzelfde. Om hier te kunnen werken moet je flexibel en klantgericht zijn. Je kunt rekenen op goede mogelijkheden voor ontplooiing en opleiding. Wij hebben een uitstekend en modern arbeidsvoorwaardenpakket en een modern HR-beleid, dat ook gericht is op jouw succes. Kwaliteit en professionaliteit staan bij ons hoog in het vaandel.

Als Assistent Hoofd Financiële Administratie werk je zelfstandig en ben je verantwoordelijk voor de financiële administraties van een aantal bouwmarkten en de webshop binnen de Holding. Je beheert deze administraties en brengt, waar nodig, verbeteringen aan in de processen. De Assistent zorgt mede voor de afronding van de periodecijfers. Hiervoor voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN
  • Beheer grootboek, zorg dragen voor tijdige, juiste en volledige verwerking van alle transacties
  • Verwerken banktransacties
  • Verwerken inkoopfacturen
  • Beheren tussenrekeningen
    Afronden en opleveren periodecijfers
  • Opbouwen balansdossiers
  • Procesverbeteringen aandragen en uitvoeren (ook als projectleider)
  • Geeft mede leiding aan de administratieve afdeling met meerdere disciplines
  • Verzorgt mede interne en externe rapportages
  • Adviseert en ondersteunt gevraagd en ongevraagd het Hoofd financiële administratie
  • adviseert het hoofd bij financiële- administratieve vragen en problemen
  • Vervangt het Hoofd Financiële administratie bij afwezigheid.
  • Daarnaast sta je de afdelingshoofd bij in diverse werkzaamheden, zoals aangifte btw Nederland van de holding
PROFIEL
  • Als boekhouder ben je natuurlijk accuraat en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Daarnaast zijn wij op zoek naar een proactieve, professionele financial, die communicatief vaardig is en in staat is om zijn of haar eigen werk goed te plannen en te controleren.
  • analytisch sterk
  • Je hebt HBO studie gevolgd, bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting
  • ervaring met financiële / boekhoudkundige systemen.
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring bij een retail organisatie
  • leidinggevende ervaring/capaciteiten
  • ruime ervaring met Excel
AANBOD
  • Een uitdagende functie met veel vrijheden en verantwoordelijkheden binnen een informele organisatie met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

    Salaris: bespreekbaar

Interesse?

Bel 0252 – 34 86 38, mail naar info@frendzfinance.nl of vul onderstaand contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Naam *

    E-mailadres *

    Telefoonnummer *

    CV uploaden (max. 9mb)

    Vacature Titel *

    Motivatie *

    *