Assistent Hoofd Financiële Administratie

OVER ONZE KLANT

Werken en leren in het hart van de retail; er is geen dag hetzelfde en om deze reden is flexibiliteit en klantgericht vereist. Als Assistent Hoofd Financiële Administratie werk je zelfstandig en ben je verantwoordelijk voor de financiële administraties van een aantal bouwmarkten en de webshop binnen de Holding. Je beheert deze administraties en brengt, waar nodig, verbeteringen aan in de processen. Je zorgt mede voor de afronding van de periodecijfers.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN
  • Beheer grootboek
  • Zorgdragen voor tijdige, juiste en volledige verwerking van alle transacties
  • Verwerken van inkoopfacturen & banktransacties
  • Opschonen en beheren van tussenrekeningen
  • Afronden en opleveren periodecijfers
  • Opbouwen van balansdossiers
  • Procesverbeteringen aandragen en uitvoeren
  • Verantwoordelijk voor de administratieve afdeling met meerdere disciplines
  • Verzorgt interne en externe rapportages
  • Ondersteunen van het Hoofd financiële administratie
  • Verzorgen van btw aangiftes
PROFIEL
  • Als boekhouder ben je accuraat en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent pro-actief communicatief vaardig
  • analytisch sterk
  • Je hebt HBO studie gevolgd, bij voorkeur in een bedrijfseconomische richting
  • ervaring met financiële / boekhoudkundige systemen.
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring bij een retail organisatie
  • leidinggevende ervaring/capaciteiten
  • ruime ervaring met Excel
  • Ervaring met btw-aangiftes.
AANBOD
  • Salaris €2500,- – €3450,- 
  • Locatie Rotterdam

Interesse?

Bel 0252 – 34 86 38, mail naar info@frendzfinance.nl of vul onderstaand contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Naam *

    E-mailadres *

    Telefoonnummer *

    CV uploaden (max. 9mb)

    Vacature Titel *

    Motivatie *


    *